úterý 17. července 2012

Sash and Sabre - Retreat from Moscow



Pan Kovařík napsal a najkladatelství Akcent vydalo , jak jsem se již před časem zmínil , novou knihu , resp. první díl ze dvou svazků, týkajicí se Napoleonova ruského tažení v roce 1812. A protože postrádám jakoukoliv vnitřní disciplínu v malování a nechám se velmi lehce ovlivnit knihami i filmy, přerušil jsem opět to, co mám dlouhodobě rozdělané a zkusil jsem zase namalovat pár figurek napoleonských vojáků.
V tomto případě jsem si vybral 40 mm řadu od amerického výrobce Sash and Sabre ( pro Evropu distribuje Old Glory  ), který se v jedné ze svých sérii zaměřil konkrétně na figurky vojáků z období Napoleonova ústupu od Moskvy. Vojáčci jsou celkem roztomilí, občas sice poněkud "pitoreskní" ( je vidět rukopis Old Glory ), ale jinak velmi slušně vystihují katastrofální vzhled a stav ustupující francouzské armády.


Zatím jsem jakžtakž dokončil první figurku, není ještě opatřena ani jednou vrstvou matného ochraného laku a taky zatím není "nabejzkovaná". Pořád nejsem totiž rozhodnutý, jestli figurky použiji jednotlivě pro "skirmish" nebo z nich postavím klasický regiment ( v tomto případě poněkud otrhaný ).


Inspiraci pro obličej byl asi Liam Neeson ...

Žádné komentáře:

Okomentovat