neděle 14. března 2010

Kopenhagen Militia 1659 - Part 2



Další 2 figurky dokončeny a zároveň příprava na první base... Moc mě malování nebavilo, jak mám tyto staré figurky od Foundry rád, tak mě tentokrát na nich opravdu štvalo obrovské množství nálitků a různých často již neodstranitelných otřepů.No jo, však také jejich formy už mají pěkných pár desítek let existence za sebou. Mé nadšení pro milici mě tak pomalu začíná opouštět, navíc v posledním čísle Wargames Illustrated se v jednom scénaři pro ECW ( The Battle of Birmingham April 1643 ) a při využití pravidel "1644" používá milice a to v počtu pouze 8 figurek !! Tak to asi celé zredukuji na 10 Musket a 6 Pike, tj.3 base ( 2x5 ,1x6 ) a možná nějaká samostatná Command base. Pro vytváření terénů a basek jsem dříve pracoval s Miliputem, v poslední době používám výrobek od Vallejo - Piedra Pomez ( Coarse Pumice).Balení o obsahu 250 ml, tj.1/4 kilo je pro mě víc než dostatečné. Mělo by být bez problémů sehnatelné i v ČR.Já to své jsem zakoupil v modelářském oddělení v obchodním domě Vagner v Brně. Fotografie jako obvykle opět katastrofa :-)

2 komentáře:

  1. Malovat Foundry,zvláště některé, které se mi dostaly do ruky, bylo "real pain in the ass". Spousta otřepů, mould lines a co je nejvíce demotivující - nevyřešená zákoutí, kde něco končí těžko identifikovat kde, atp. Některé sochaře bych ...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám k Foundry dost nostalgický vztah.Byly to první wargamingové figurky, které se mě dostaly před mnoha a mnoha lety do rukou...Bohužel, jak jsem psal,doba se na nich podepsala, formy jsou už "vymlácené" a figurky podle toho taky vypadají.Navíc Foundry je v posledních letech kapitola sama o sobě..

    OdpovědětVymazat